Något intressant.

Jag satt o läste igenom lite olika bloggar där jag hittar en tjej som skrivit om blondinbella. Hon hade inte klagat på henne som många av er andra gör. Så här stod det :
"...Det här handlar mer om att jag inte fattar att folk orkar engagera sig. Hatar ni henne så mycket så sluta läs. Svårare än så är det inte. Jag har lite svårt att acceptera att folk enbart läser för att hacka på henne. Snälla har ni inte ett roligare liv än så? Ska jag vara ärlig så är det nästan pinsamt att det är så många som inte kan komma på något vettigt att göra med sin tid, istället för att gnälla."
Jag tycker att det va ganska smart skrivet, för det är ju kul för henne att hon blivit känd och har det bra med sin blogg,elr nått,. Hon är juh bara 17 år snart 18. och percis som Tirra skrev så, skulle ni sluta slösa er tid på att hacka på blondinbella och satsa lite mer på era egna bloggar skulle ni också kunna bli lika kända.
Hm,
/lm.

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

svar: haha ja ;D att städa suger hästballe :P

2008-08-15 @ 14:03:01
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Evelina

Svar: De är från H&M :)



Sant det där ;p

2008-08-15 @ 14:03:52
URL: http://evvvelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0