Dagen idag .

Idag har varit en mke trevligt dag,m hehe.
Fröst så vakna jag av att elin skulle te vårdinge med sara,sandra & daniel o bada. Men då kom jag på att jah inte hade några hemnycklar till pappa, & eftersom farsan va i mariefred redan kunde han inte öppna, & niklas var borta så han kunde inte heller, mamma & janne hade druckit o kunde inte hämta mej, så de sluta med att jag fick följa med. Och eftersom vi skulle bada fick jah låna saras under del o ha min bh ;s Aja, fyndigt värre!
Sen väl hos sandra så hade de hänt något med hennes mammas katt, verkligen synd om den, plus att de var en kattunge ;o Så Daniel & Micke, sandras bror fick åka in te veterinären medans jag,sara,elin,sandra & mona gick till en mysig badstrand. Gud vad det var skönt i vattnet :O
Sen så blev vi hungriga o gick hem te sandra igen för att äta, sen gick till en annan badplats o bada,lika skönt där.Innan vi skulle dit tänkte vi att två kunde cykla o en köra moppe samt en bli skjutsad. Men då visste inte elin vart vi skulle, sen ville inte sara köra, dom ända som kunde, sen paja cyklarna typ. så det slutade efter mkt om och men med att vi gick dit. sen efter ett tag kom micke o daniel dit. Kattungen hade lagts in på djursjukhuset. :(
Sen stack micke, & vid kanske sex tiden elr  nått åkte vi inte till ett ställe som jah inte kmer på va de heter  och käkade pizza, som jag käkade igår, nyttig man känner sej. inte!
Sen kom peder o hämta oss :)
Sen dess så har jag setat här hos hellen, med elin . ska sova här igen. Ska juh te grönan imorrn :)
Hoppas ni orkat läsa allt, och ursäkta mina stavfel här o där (:
Hoppas ni har haft en lika skön dag som jag ;)
/Lm.

(Det har vart en mke skön dag förutom de där med kattungen "/ )


Bild från platsen där vi bada ;)
Bilden tagen från sandras blogg, besök henne här

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Fin bild!

2008-07-27 @ 15:02:28
URL: http://cassandrasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0