ont i min axel

Nu sitter man här hos hellen med elin,medans hellen&pappa är hos pappa. Ska sova här. Vi var nere & köpte läsk och chips, myyys. Får väl se. Blir nog tv och data ikv ;D Haha. Har väldigt ont i min ena axel som är bränd. är lite konstit att bara ena axeln är bränd ;s Menmen, det är väl bara en bra sak antar jag?
Imorgon blir det ingen strand vad jag vet, Pappa och hellen ska ut med nico till mariefred och åka båt o ha det trevligt. Och eftersom dom åker redan kl 12 så vet jag inte alls vad jag ska göra. Kanske blir stan elr nått, vad vet jag.
Ska iaf sova här imorrn också, blir enklare då när vi ska till grönan. Längtar x)
Mamma och janne hade tydligen vart ute med båten idag, skulle gärna viljat följa med men orkade inte ;)
Men nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Hehe!
/Lm.

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Kul med grönan =)

2008-07-26 @ 17:49:28
URL: http://cassandrasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0